شرکت تعاونی کشتی سازی سفینه جنوب
ساخت وتعمیر انوع شناورهای دریایی
0
قانون آیمو و رشد نرخ کرایه حمل
در شرایطی که خطوط کشتیرانی به دنبال جبران هزینه ناشی از ملزم شدن به استفاده از سوخت‌ها با سولفور پایین هستند، این امکان وجود دارد که از طرف دیگر نرخ کرایه حمل رشد ۳۰ درصدی را تجربه کند.
قانون آیمو و رشد نرخ کرایه حمل

به گزارش گروه بین الملل مانا "Franck Kayser" مشاور و تحلیل گر صنعت کشتیرانی در کنفرانس خطوط جهانی کشتیرانی در هامبورگ گفت: به دنبال لازم الاجرا شدن استفاده از سوخت با سولفور پایین، خطوط کشتیرانی باید خود را برای هزینه‌های بالاتر آماده کنند، بر همین اساس انتظار می رود بازار نرخ کرایه حمل رشد ۳۰ درصدی را به نمایش گذارد.
هزینه‌هایی که به ناچار بر دوش مشتریان نهایی تحمیل خواهد شد و خطوط کشتیرانی مسلزم به دانستن چگونگی رفتار و برخورد در این شرایط هستند. 
اما از این نکته نیز نباید غافل شد که این هزینه قرار است برای داشتن یک محیط پاک‌تر و تمیزتر صرف شود.
وی در ادامه گفت: به دنبال اجرایی شدن قانون سوخت سولفور تا سقف نیم درصد از ماه ژانویه، تردید در مورد هزینه‌های نهایی سوخت ال ان جی، سوخت‌های با سولفور پایین و نفت کوره سنگین (HFO) بر بازار حاکم است، اما با این وجود از دیدگاه بلند مدت گزینه ال ان جی مقرون به صرفه‌ترین گزینه به شمار می‌آید.